Vodafone Cannes'dan bronz aslanla döndü

Vodafone'un geniş 4,5G kapsama gücüne dikkat çeken "Özür Dileriz (Sorry)" temalı yaratıcı kampanya, "İlan" ve "Açık Hava" kategorilerinde toplam 5 kısa liste ve bir bronz aslan aldı

Vodafone Cannes'dan bronz aslanla döndü

Vodafone, reklam ve pazarlama alanında dünyanın en saygın ödüllerinin verildiği Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bir kez daha ödülle buluştu.

Şirket açıklamasına göre, Y&R Team Red İstanbul tarafından Vodafone için hazırlanan ve Vodafone’un geniş 4,5G kapsama gücüne dikkat çeken "Özür Dileriz (Sorry)" temalı yaratıcı kampanya, dünya çapında yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen 64. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde "İlan (Print)" kategorisinde 2, "Açık Hava (Outdoor)" kategorisinde 3 kısa liste (shortlist) ve bir bronz aslan aldı.

"Özür Dileriz" teması altında hazırlanan "Balina", "Atlayış" ve "Meteor" konulu çalışmalar, "Açık Hava-Ticari Kamusal Hizmetler (Outdoor-Commercial Public Services)" alt başlığında ödüle layık görüldü.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, Vodafone abonelerini dijital dünyanın olanaklarından en üst düzeyde faydalandırmayı hedeflediklerini belirterek, şunları kaydetti:

"Vodafone olarak, faaliyet gösterdiğimiz ülke sayısı bakımından bugün dünyanın en geniş 4,5G ağına sahip operatör konumundayız. Grubumuz, 21 ülkede 4G, 5 kıtada ve 16 ülkede ise 4,5G hizmeti sunuyor. Türkiye’de 4G uluslararası dolaşım hizmetini ilk sunan operatör olarak, abonelerimize diğer operatörlerden iki katı fazla noktada, toplam 100 ülkeyi kapsayan çok geniş bir coğrafyada 4G ve üzeri teknolojilerin özelliklerinden yararlanma imkanı veriyoruz. Bununla birlikte, Türkiye’nin en geniş 4,5G kapsamasını sunan operatörüz. Bu geniş 4,5G kapsama gücümüzü konu olan 'Özür Dileriz' temalı yaratıcı kampanyamızla, reklam ve pazarlama dünyasının kalbinin attığı Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nden ödülle dönmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Her zaman benzersiz ve samimi olma hedefiyle dünya çapında ses getiren yaratıcı kampanyalara imza atmaya devam edeceğiz.”

- Vodafone, en geniş 4,5G kapsama gücü için özür diliyor

Vodafone’un ödüllü "Özür Dileriz" kampanyasında şirketin dünya genelinde geniş 4,5G kapsama gücüne vurgu yapılıyor.

"Balina", "Atlayış" ve "Meteor" olmak üzere üç ayrı konuda hazırlanan işlerde, akıllı telefon kullanıcılarının son derece aşina olduğu bir tespitten yola çıkılarak, en olmadık zamanlarda gelen istenmeyen çağrı ve mesajlara gönderme yapılıyor.

Vodafone’un geniş 4,5G kapsama gücü sayesinde kullanıcıların dünyanın en uzak köşelerinde dahi ulaşılabilir olacakları, hatta sırf bu nedenle çok önemli bir anı bile kaçırabilecekleri anlatılıyor. Vodafone, hafif mağrur bir tavırla, "En geniş 4,5G kapsamamız için özür dileriz (Coverage everywhere, sorry)" diyerek bu hizmet için müşterilerinden özür dilerken, aslında sunduğu hizmetin benzersizliğine dikkat çekiyor. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner258

banner257

banner241

banner245

banner183