Yerli ve milli üretimin önemini iliklerimize kadar hissettiğimiz bu süreçte ileri teknoloji üretim standartları, dünya çağında dev markalarla rekabet eder hale gelebilecek,  global bir marka olma yolunda endüstri 4.0’a ulaşmaya çalıştıklarını ifade eden Can Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Can, “Global bir marka haline gelerek gerek dünya ekonomisine gerekse ülkemiz için büyük bir milat olacak olan 2023 hedeflerine mutlak katkı sağlayacak bir yapılanma sürecine girdik. Cumhuriyetimizin 100. Yılında iç ve dış piyasada sektörel bazda dünya devleriyle rekabet edecek donanıma sahip olmak için endüstri 4.0 hedefimize ulaşacağız. Tamamen yerli ve milli imkanlarla tüm dünyayla rekabet edebilecek global bir markalaşma sürecine adım attığımız 2015 yılından itibaren 10 yıllık planlamamızı tamamladık. belirlediğimiz misyonları vizyoner bir sorumlulukla yalnızca iç piyasada değil dış piyasada da uygulmaya başlayarak bugün 28 ülke ile doğrudan ticaret gerçekleştirerek ihracatta büyük ivme yakalamış bulunmaktayız” dedi.

‘ÖNCELİĞİMİZ ÜLKE EKONOMİSİNE KATKI SUNMAK’

Elektronik, enerji, perakende, gıda, lojistik, inşaat, turizm ve sağlık gibi çeşitli sektörlerde yarım asrı geçkindir faaliyet gösteren ve dünya devleriyle rekabet halinde bulunan Can Holding, bu rekabeti bir adım öteye taşıyarak zirveye ulaşmak için yeni yapılanmaya doğru gidiyor. Yönetim Kurulu Başkanı Murat Can, “Yeni bir yapılanma sürecine girdik, ifade ettiğim gibi global bir marka olmak için üretimde konjukturel bir yaklaşımdan öte bir adım sonrasını yakalayarak öncü olmak istiyoruz.  Tüm bunların özetinde öncelikli hedefimiz iç ve dış piyasalarda aktivitelerimizi ülke ve dünya ekonomisine doğrudan katkı sağlayan bir marka yaratmak. Ülke ekonomimize katkı sunmak için ihracatta büyük bir ivme yakaldık ancak amacımız bunu daha da artırarak sunduğumuz katkının boyutunu da artırmaktır” dedi.

Raşit YILDIRIM

Editör: Haber Merkezi