Son zamanlarda GSM operatörlerinin yürürlüğe soktuğu yeni kampanyalar vatandaşların mağdur olmasına neden oluyor. Özellikle faturalara ciddi yansımaları olan bu ‘kampanya’ ya da ‘tarifeler’ vatandaşın cebine yansırken yetkililerin konu ile ilgili herhangi bir yaptırım yapmaması da tepkilere yol açıyor. Son olarak Türkiye’nin en çok kullanıcıya sahip GSM operatörü olan TURKCELL’de benzeri bir uygulama ile vatandaşlardan tepki topladı. Gazetemize gelen ihbarlar neticesinde TURKCELL tarafından vatandaşlara gönderilen SİNEMA KEYFİ paketi mesajı ile vatandaşların faturasına 19,60 TL yansıyor. Paketin iptali için TURKCELL bayilerinden destek almak isteyen vatandaşlar sorunun çözümü için en az 3 fatura ödemek zorunda kalıyor.

3 FATURA UĞRAŞTI

Uygulamanın mağdurlarından biri olan Yaşam Medya İnisiyatif Sahibi Celal Karaali yaşadığı mağduriyeti şu şekilde ifade etti, “Farklı bir paket veya fırsat sunuyormuş gibi atılan mesajın altından SİNEMA KEYFİ diye bir paket çıkmakta. Her ay 19,60 TL olarak faturaya yansıyan bu paketin iptali için tamı tamına 3 fatura uğraştım. Peki, neden 3 ay ve 3 fatura derseniz? Çünkü bu ayrıntıyı gördükten sonra önce en yakın Yaşarlar TURKCELL bayisine giderek bu ve buna benzer istem dışı paketleri iptal ettirdim. Ancak ikinci ay yine geldi, bu sefer telefon yöntemiyle ulaşarak bağıra çağıra hatta hakaretler ettikten sonra iptal ettirdiğimi sandım. Meğerse yine iptal edilmemiş ve bir fatura daha aynı şekilde geldi. Tekrar Yaşarlar TURKCELL bayiine gittim ve oradan baktığımızda gördük ki iptal taleplerimin hiçbiri dikkate alınmamış ve her seferinde iptal ettik denmesine rağmen maalesef ki haksız para almak adına iptal edilmediğini gördüm ve bir kez daha sistem üzerinden iptal ettik. Umarım ki bu kez iptal etmeyi becerebilmişiz.”

VOLKAN KARAALİ- KENT YAŞAM

Editör: Haber Merkezi