Uygun fiyatlı menüsüyle dikkat çeken Kafe K, hem belediye personeline hem de Küçükçekmecelilere keyifli bir mola alanı sunuyor.

Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi, “Vatandaşlarımızın belediye binasında kendilerini daha rahat hissedecekleri, işlemlerini hallederken dinlenebilecekleri ve kaliteli zaman geçirebilecekleri bir alan oluşturmak istedik. Kafe K’ nin sayısını ilçemizde artırmayı planlıyoruz” dedi.

Dünya Çevre Günü Kartal’da Festivale Dönüştü!
Dünya Çevre Günü Kartal’da Festivale Dönüştü!
İçeriği Görüntüle

Kafe K, hafta içi, mesai saatleri boyunca Küçükçekmece Belediyesi Ana Hizmet Binasında hizmet verecek.