Türkiye’de son zamanlarda büyük gelişim gösteren kozmetik sektöründe büyük başarılara imza atması beklenen “Misiraç Kozmetik”, ilk şubesini Küçükçekmece’de, Serkan Horuz ve Rasim Yıldırım'ın ev sahipliğinde coşkulu bir törenle açtı.

Çiçeği burnunda markaya ismini veren Miraç ve Siraç kardeşler ile Serkan Horuz'un eşi Gülşah Horuz da ev sahibi olarak açılışta yer alıp bu mutlu günde objektiflerimize poz verdiler.

Taklacı AK Partili Meclis üyesi hakkında disiplin soruşturması Taklacı AK Partili Meclis üyesi hakkında disiplin soruşturması

Tunahan Fazlı ve Fikret Yılmaz'ın ortaklığı ile hayata geçirilen Misiraç Kozmetik'in açılışına açılış kurdelesini bizzat kesen İYİ Parti İstanbul Milletvekili Ersin Beyaz, siyasi parti ilçe yöneticileri, iş dünyasından önemli isimler ve çok sayıda davetli katıldı.

Kısmetse Olur yarışmacılarından Mesut Balkan ve Sedat Polat da Misiraç Kozmetik ile iş ortaklığı yaparak, ‘Francesco Smalto’ isimli parfüm markalarıyla, kozmetik bünyesinde yer alacaklar.

“GENÇLERİN VE KADINLARIN MARKASI”

Misiraç Kozmetik geniş yelpazeli ürün çeşitliliği ve piyasa ortalamalarına göre daha uygun fiyatlarıyla cep dostu bir marka olarak kadınlar ve gençlere hitap ediyor.

Başta Tunahan Fazlı olmak üzere markayı yaratan ortakların yüksek kar amacı gütmemeleri nedeniyle Misiraç Kozmetik, piyasadaki rekabette hızlı bir yol alacağa benziyor.

Açılış töreninin ardından, bizler de Kent Yaşam Gazetesi olarak açılışa katılan siyasetçilerin ve iş dünyasından ünlü isimlerin duygu ve düşüncelerini aldık.

“DÜNYA’YA AÇILACAĞIZ”

Misiraç Kozmetik’in ortaklarından olan Tunahan Fazlı, ise açmış oldukları işletmenin heyecanını ve bu yolda vermiş olduğu emekleri şu sözlerle anlattı: “30 yıldır Küçükçekmece’de yaşıyorum. İlk kozmetik mağazamızı, Küçükçekmece’de açmak istedik. Kozmetik mağazasında, toptan ve perakende satışlar yapacağız. Şubelerimiz artacak,  Kozmetik ürünlerini uyguna veren yok. Her şeyi göz önünde bulundurduk, ilerleyeceğiz.  Hedefimiz sadece Türkiye değil,  dünyaya açılacağız” dedi.

“KALİTELİ BİR KOZMETİK MAĞAZASI”

İş insanı Özdemir Polat da, açılışa dair duygularını şu sözlerle dile getirdi: “Bugün Küçükçekmece’de yol arkadaşım, çok değerli bir dostum mekân açtı. Gayet kaliteli, nezih bir kozmetik mağazası. Kendilerine bol kazançlar diliyorum.  Hayırlara ve başarılara vesile olması dileğiyle. Küçükçekmece’ye iyi bir yatırım olacak.”

AYGÜN: KÜÇÜKÇEKMECE’YE BÜYÜK YATIRIM

Açılış’ta ilk olarak mikrofon uzattığımız Cumhuriyet Halk Partisi(CHP) Küçükçekmece Meclis Üyesi Gökhan Aygün, açılışa dair şunları dile getirdi; “ Küçükçekmece’ye bu tarz bir işletme kazandırdıkları için öncelikle işletme sahiplerine teşekkür ediyoruz. Bereketli ve hayırlı kazançları olsun. Güzel bir iş olacağının kanaatindeyiz.”

“GÜZEL ÜRÜNLER OLDUĞU AŞİKAR”

İşletme sahiplerine yaptıkları yatırımdan kaynaklı teşekkürlerini ileten İyi Parti Küçükçekmece İlçe Başkanı Fatma Çolak, ise ‘Misiraç Kozmetik’in ürünlerinin gençler ve kadınlara hitap eden ürünler olduğunu söyledi. Çolak, “Arkadaşlarımız işletmelerini yeni açtılar, güzel ürünler olduğu aşikar. Kadınların ve gençlerin ilgisini çeken ürünler var.  Ülke ekonomisinin bozuk olduğu bu günlerde, umarım iyi şeyler yaparlar,  birçok yerde şube açacaklar inanıyoruz” diye belirtti. 

‘FRANCESCO SMALTO’ DA MİSİRAÇ KOZMETİK’TE’

Misiraç Kozmetik’te satılan  ‘Francesco Smalto’da parfüm markasının sahibi ve aynı zamanda Kısmetse Olur yarışmasından tanıdığımız Mesut Balkan ise, açılışa dair duygularını şu sözlerle aktardı;

“Sedat Polat, kardeşimle uzun zamandır ne yapacağımızı düşünüyorduk. Sonra genç kardeşlerimize alabilecekleri bir marka çıkaralım, ‘kaliteli ve iyi bir fiyattan da koku sunalım’ dedik. Muradımıza erdik.  Bu noktada kardeşlerimize karşı başarılı bir görevi yerine getirmiş olacağız. Beğendikleri kokuyu, onlara sunmuş olacağız. Bütün Türkiye’de bunu başaracağız.”

‘AMACIMIZ KAR DEĞİL’

Amaçlarının kâr olmadığını belirten Balkan, “Hedefimiz, kardeşlerimizin bütçelerine göre parfüm alabilmeleri. Parfümümüz bir İtalyan markası. Bu marka İtalya’da tekstil anlamında bilindik bir marka. Kozmetik alanında olmayan bir markaydı.  O markanın patentini aldık ve Türkiye’de değerlendirdik. Türkiye’de, oldukça başarılı olacağız” ifadelerini kullandı.

MİSYONUMUZ 
Kişisel bakım ve kozmetik sektöründe her zaman kaliteli ve güvenilir hizmet sunmak, müşteri memnuniyetini sağlamak ve yurtiçi ve yurtdışı müşterilerimizle, tedarikçilerimizle, aynı hedefe doğru sürekli büyüyerek lider firma olmak ve bunu sürdürmektir.

Tunahan Fazlı, Serkan Horuz, Fikret Yılmaz

VİZYONUMUZ
Müşteri beklentileri ötesinde değer yaratarak ürün ve hizmet sunmak ve kişisel bakım ve kozmetik sektöründe elde ettiğimiz başarılarımızı gelecek nesillere taşıyarak, oluşturduğumuz kurum kültürü ile başarılı firmaların içinde yer almaktır.

DEĞERLERİMİZ...

İŞİMİZDE LİDERİZ
En iyiye ulaşmak için gereken insan kaynağı, teknik bilgi, donanım ve deneyime sahip bir kuruluş olarak global anlamda başarı için yüksek motivasyon ve sonuç odaklı işlerimiz ile fark yaratmak için yılmadan çalışırız.

YENİLİKÇİ VE YARATICIYIZ
İnovasyonun öneminin farkında olarak araştırma ve geliştirmeye önem vermekte olup zamanın ötesini yakalamak için insan kaynağına ve üretim tesislerimize sürekli yatırım yaparız.

MÜŞTERİLERİMİZİ LİDER YAPMAK İÇİN ÇALIŞIRIZ
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını doğru anlayarak fark yaratan ve yüksek kaliteli ürünlerimiz ile onları rekabetin ötesine taşımayı hedefleriz

GÜVENİLİRİZ
Müşterilerimiz ve tüm iş ortaklarımız ile illişkilerimizi süreklilik, şeffaflık, güven esasına göre yürütür, söz ve taahhütlerimizi mutlaka zamanında yerine getiririz.

Editör: Anıl Kılıçlı