Yetkililerle defalarca iletişime geçilmesine rağmen sorun çözülmedi. Yaşam Basın Yayın yetkilileri, “TürkNet aboneliğimizi iptal etmediği gibi aylardır tarafımıza fatura kesiyor. Müşteri hizmetlerinde muhatap bulamıyoruz, çağrı merkezinde sorun çözülmüyor. Faturaları e-posta ile gönderiyorlar, fakat online işlemlere girmeye çalıştığımızda ‘SMS gönderildi’ deniyor, bize hiçbir SMS ulaşmıyor. Tam anlamıyla çıkmazdayız” diyerek yaşanan mağduriyeti dile getirdiler.

Teslim edilen evrak;

“NE KOPARILIRSA KAR” ZİHNİYETİ Mİ?

TürkNet’in bu tutumu, kullanıcıların “bilerek iptalleri geciktirip haksız kazanç sağlama” ihtimalini gündeme getirdi. Tüketici hukukçuları, bu tür durumlarda vatandaşların doğrudan Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurabileceğini belirtiyor.

Yaşam Basın Yayın yetkilileri TürkNet’in kurumsal iletişimden uzak, tüketiciyi yok sayan tavrını sert sözlerle eleştirerek, “Biz tüm işlemleri usulüne uygun yapmamıza rağmen TürkNet keyfi olarak mağduriyet yaratıyor. Ne bir muhatap var ne de çözüm. Bu, resmen kurumsal bir ayıptır” ifadelerini kullandı.

‘ŞİKAYET’ PLATFORMLARI KULLANICI FERYATLARIYLA DOLU

Son dönemde benzer şikâyetlerin arttığına dikkat çekilirken, yetkili kurumların TürkNet’in bu keyfi uygulamalarına karşı harekete geçmesi gerektiği vurgulanıyor.

İSKİ, Kanal İstanbul inşaatlarına su bağlamadı
İSKİ, Kanal İstanbul inşaatlarına su bağlamadı
İçeriği Görüntüle