İTO’nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi’nde yer alan 242 ürünün 127’sinin perakende fiyatı artarken, 29 ürünün fiyatı düştü, 86 ürünün fiyatı ise değişmedi.

ZAM ŞAMPİYONU KIVIRCIK SALATA

Eylül ayında, kıvırcık salata fiyatı yüzde 49,68 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu. Fiyatında en çok artışın görüldüğü diğer ürünler ise yüzde 47,06 ile gazete, yüzde 32,62 ile çocuk okul kıyafetleri, yüzde 23,51 ile okul çantası, yüzde 21,97 ile kurşun kalem, yüzde 21,03 ile çocuk süveter ve yüzde 17,02 ile patlıcan oldu.

FİYATI EN FAZLA AZALAN ÜRÜN ERİK OLDU

Eylül ayında erik yüzde 39,08 gerileme göstererek fiyatı en fazla azalan ürün oldu. Fiyatında azalış izlenen diğer ürünler ise yüzde 30,00 ile çarşaf,  yüzde 23,59 ile salatalık, yüzde 18,75 ile şeftali, yüzde 15,81 ile armut ve yüzde 14,39 ile yaş üzüm oldu. KENT YAŞAM

Editör: Haber Merkezi