Bağcılar Belediyesi tarafından sorunları kısa sürede çözebilmek amacıyla 2012 yılında kurulan Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet vermekte. Gece gündüz görev başında olan personel, telefon ve Whatsapp üzerinden gelen çağrılara cevap veriyor.

Geçen 10 yıl içinde Çağrı Merkezi’ne toplam 2 milyon 302 bin 654 çağrı geldi. Yıllara göre dağılımda 61 bin görüşmeyle en çok çağrıya 2020 yılında bakıldığı ortaya çıktı. Bu sayının diğer yıllara göreyüksek olmasında pandemi şartlarının etkili olduğu belirtildi. 303 bin 533 çağrının alındığı geçen seneen yoğun ayın mayıs en az görüşmenin yapıldığı ayın ise aralık olduğu ortaya çıktı. Günlerden isebüroda en yoğun pazartesi en sakin ise pazar geçiyor.

İlçe sakinleri, sokak hayvanları için de kendileri için de belediyeyi arayarak sorunların en kısa zamandaçözülmesini istiyor. Yapılan görüşmelerin ardından konu, ilgili birime yönlendirilerek yetkililercehemen işlem başlatılıyor. Çağrı Merkezi’ne gelen telefonlarda görevlilerle ilginç diyaloglar dayaşanıyor. İlçe dışından ağaç budama ve kar yağışı nedeniyle yolları açma talebi gelirken Gaziantep’ten arayan bir sürücünün yolda kaldığını söyleyip çekici hizmeti istemesi de bir diğer ilginçaramaydı.

Editör: Haber Merkezi