İnsanlığın yüz karası ABD Başkanı Trump var ya: Öncelikle İnsan değil, çünkü her dakikası bir başkadır bu manyağın...

Aklı fikri ya sapıklıkta, ya da kan emici ABD'nin çıkarı için nice mazlum ülkelerin canını yakmakta...

Hem sapık hem de Müslüman düşmanıdır bu katil...

Hiç insanları zevk için öldürten bir sapığa insan denir mi?

Hele hele İran hakkında söylediklerine ne demeli?

"Anlaşma sağlıyoruz" deyip, dünyayı oyalayan bu sapık, geçtiğimiz gece yine İran'a saldırdı. Yine hedefe koyduğu yerleri havaya uçurdu.

Bir ileri bir geri...

Hem sürekli barış ve anlaşma diyor. Hem de İran'ı arkadan vuruyor bu dengesiz yaratık. Bu yüzden asla devlet adamı da olamaz bu Trump...

Çünkü devlet adamı önce insanlıktan nasiplenir sonra da insanlığa saygı duyar. Bin düşünüp bir konuşarak yönettiği ülkeye saygınlık kazandırır.

Bir devlet adamı: "Önce Ahlak, önce Adalet" diyerek işe başlar. Eğer bunları kişisel ve siyasal çıkarları uğruna ayaklar altına alırsa...

O devlet adamı; sadece devletin gücü ve etrafındaki çıkarcı yalakaların gazlamasıyla var olur o kadar.

Aslında sosyal siyaset alanında yok hükmünde bir devlet adamıdır.

Eğer öz yurdunda ve dünyada barıştan yana işlere imza atıyorsa devlet adamıdır.

Her alan ve her kesim için sınır gözetmeden, eğer küresel anlamda: Irkı, dini, mezhebi dili, rengi ne olursa olsun önce "İNSAN" diyorsa devlet adamıdır. Siyasal çıkarları için, insan insan ve de toplumsal olarak bir ayrıştıran siyaset uygulamıyorsa devlet adamıdır.

Kendi halkı için istediği olumlu şeyleri başka halklar için de istiyorsa devlet adamıdır. Günün her saatinde; kin, intikam, kavga, sürekli hedefe koyup saldırma gibi bir utanç siyaseti planlamıyorsa devlet adamıdır. Böyle devlet adamlarını elbette ki İnsanlık Tarihi ile Siyasi Tarih altın harflerle yazar.

Tam da Dünya Şöhreti Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü yazdığı gibi yazar.

Gerçek anlamda bir devlet adamı ATATÜRK gibi olmalı elbette.

Bu vasıfların zerresi bile ABD'nin soytarı Başkanı Trump'ta olmadığına göre...

Demek ki, insanlıktan nasıp almayan bu yaratık, değil devlet adamı olmak, tıbben devletin kontrolü altında olmalıdır elbette.

İşte bu insanlık düşmanı sapık, ABD uydusu olan NATO zirvesi için Türkiye'ye geliyor.

10 Temmuz'daki bu zirve, Ankara'da iki gün sürecek...

Bu bay gereksiz geliyor diye, aylardır hazırlık yapılıyor. Hem de Milyarlarca para harcandı.

Yetmedi, bu Müslüman katili geliyor diye; suçsuz günahsız onlarca yurttaşımız hapse kondu.

Neymiş: Trump protesto edilirse ayıp olurmuş. Protesto etse etse aşağıda adı geçenler eder diyerek, yüzden fazla saygın yurttaşımız, terör örgütü şemsiyesi altına konarak içeri alındı.

Oysa bu suçsuz insanlar ömründe ne bir terörist görmüş, ne de suçlandıkları terör örgütlerinin adını biliyorlar.

Maksat, Trump efendi Türkiye'den gidene kadar hapiste tutmak... Türkiye'de Trump hiç protesto edilmedi; etraf günlük güneşlikti demek...

Vah benim ülkem vah!..

Çanakkale ve Kurtuluş Savaşlarında dökülen şehit kanlarıyla yıkanan; Bağımsız ve Özgür ülkeme vah!..

Sen bu günleri de mu görecektin? Dünyanın nefret ettiği bir sapık ABD Başkanı geliyor diye, hem aylar önce dünyaca masraf yapacak... Hem de ne olur ne olmaz aşağıda adları geçenler Trump'i protesto eder korkusuyla, öz yurttaşlarını toplayıp hapise atacaksın öyle mi?

Vah Türkiye vah!.. Bu nasıl bir Trump sevdası... Bu nasıl bir Trump sevgisi böyle... Bir insanlık ve bir Müslüman düşmanına bu abartılı ve görkemli itibar sahneleri niye? Sınırdan içeri sokulmaması gereken bu emperyalist kan emiciye, bu acayip abartılı ilgi niye?

Cumhuriyet döneminin en dayanılmaz günlerini yaşadığımız için; vah ki vah ülkeme!..

Milletin, devletin ve memleketin içinde bulunduğu karanlık ve çarpık gidişata vah vah!..

Ortaya konan tarihi yanlışlarla, içimizdeki ve dışımızdaki hainleri sevindirip mutlu ettiğimiz için vah ki vah!..

Can Komşumuz İran'ın tepesine aylardır bomba yağdırıp, Can Kardeşlerimizin canını alan sapık ve cani Trump Türkiye'ye geliyor diye, harcanan paralarla hapse damlarına konan yurttaşlarımıza yapılanlara vah vah!..

Müslümanlara hayatı zindan eden, Büyük Ortadoğu Projesi (BOP) un arsız başkanı Trump'a Türkiye'də gösterilen ilgi ve itibara vah vah!..

Oysa ATATÜRK ülkeyi yönetirken, ABD başkanları ATATÜRK'TEN randevu alıp görüşmek için can atıyordu.

ÇÜNKÜ ATATÜRK, İNSANLIK VE SİYASİ TARİHE ADINI ALTIN HARFLERLE YAZDIRAN BIR DEVLET ADAMIYDI. YÖNETTİĞİ TÜRKİYE'YE NİCE ZAFERLER VE BAŞARILAR KAZANDIRARAK DÜNYA SIRALAMASINDA EN TEPEYE ÇIKARAN BİR DEVLET ADAMIYDI.

BİZ DEVLET ADAMI DİYE ATATÜRK'Ü BİLİRİZ ELBETTE.

Bu yüzden, Trump'u yaptığı zulümlerden ötürü, hak ettiği gibi değil de tam tersine hak etmediği bir tantanalı itibarla karşılamak; Tam anlamıyla, hem yurttaşlarımızın hem de tüm duyarlı Müslümanların canını yakacak biline...

İran'daki Canlarımıza tarihi bir yanlış yapmış olacağız biline...

İRAN'DA ÖĞRENCİLERİN BİLE TEPESİNE SINIFTA BOMBA YAĞDIRIP ÖLDÜREN BU CANİ İÇİN HARCANAN NE VARSA HARAM OLSUN. YEDİĞİ İÇTİĞİ NE Kİ, İHANET ETTİKLERİ BU TOPRAKLARA BASTIKLARI AYAKLARI KIRILISIN, ALCAKLARI NEFES BİLE ZEHIR ZIKKIM OLSUN.

GAZZE, SURİYE VE İRAN ÜÇGENİNİN TEPESINDEKİ ATATÜRK CUMHURİYETİ'NDEN: ABD VE İSRAİL BOMBALARIYLA HAYATINI KAYBEDENLERE RAHMET VE SAYGILAR OLSUN.

ŞUNU BİLSİNLER Kİ: TRUMP TURKIYE'DE DURDUKÇA, TÜRK MİLLETİNİN YÜREĞİ, ABD VE İSRAİL'İN ZULMÜNE UĞRAYANLARIN YANINDA OLACAKTIR!..